8/07/2013

Zelfverzekerd naar de sportschool

07:00 uur en je wekker gaat.. Toch nog maar een keertje snooze.. Je draait je om in je lekkere warme bedje, hoort het buiten regenen en denkt bij jezelf IK WIL NIET! 10 min later gaat weer je wekker, je moet nu toch echt opstaan WANT je hebt jezelf beloofd om met de sportles van 08:30 mee te doen...
 
Voor de eerste keer na lange tijd weer sporten is altijd spannend. Je staat voor je kleding kast, trekt je oude joggingbroek weer te voorschijn met een te groot t-shirt van je vriend, vader of opa en stapt zonder make-up, met een knot in je haar op de fiets. Ik denk dat dit een herkenbaar beeld is voor de meeste vrouwen onder ons, maar juist tijdens het sporten is het belangrijk om je lekker te voelen. En welke vrouw voelt zich nou niet op haar best als ze er goed uit ziet?! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je op je mooiste pumps en opgemaakt en wel de sportschool binnen moet stappen. Maar als je fijne sportkleding heb, die lekker zit en waar jij je zeker in voelt, wordt sporten ineens toch een stukje leuker.

Ik heb even wat rond gekeken op websites waar je betaalbare maar ook leuke kleding kan kopen. Wat sowieso een van de belangrijkste kledingstukken is dat elke vrouw in haar sport wardrobe nodig heeft is een sport BH die goed zit en goed ondersteund. Vooral vrouwen met wat grotere borsten raad ik aan te investeren in een goede sport bh. (Je wilt natuurlijk niet dat je borsten hun eigen leven gaan leiden als je staat te springen tijdens de aerobicles).


Ik heb 3 setjes bij elkaar gevonden van budget tot een bekend (duurder) merk.





Look good on a budget - Zeeman:

1. Dames Haar Clip (bruin/zwart) 0.79 euro.
2. Dames Tshirt Met Studs (grijs/wit) 5,99 euro.
3. Dames Vest (rose/zwart) 9,99 euro.
4. Dames Top Naadloos BH (geel/wit/zwart) 2,99 euro.
5. Dames Joggingbroek (zwart/roze) 6,99 euro.
6. Dames Sneakers Sokken (groen/roze/grijs) 1,99 euro.

Leuke prijsjes toch?! Ideaal als je niet zo'n groot budget hebt. Je kunt de kleding vinden op www.zeeman.com.


Stylish and affordable - H&M:

1. Set Van 3 Haarbandjes 2,95 euro.
2. Sportlegging 19,95 euro.
3. Sportsinglet 19,95 euro.
4. Sport BH 14,95 euro.
5. Bidon 7,95 euro.
6. 3 Paar Sokken 7,95 euro.

Nog steeds best betaalbaar als je het mij vraagt! Deze kleding stukken kan je vinden op www.hm.com


Go for quality - Nike:

1. Swag Top Roze (blauw/licht blauw/paars/zwart) 21,95 euro.
2. Air Musio Training-fitness Schoenen 64,95 euro.
3. Gym Vintage Short (zwart/grijs) 34,95 euro.
4. Sporttas 45,95 euro.

Deze prijzen zijn wel een stuk hoger maar dat merk je ook zeker in de kwaliteit. Ik heb deze producten gevonden via www.zalando.nl wat een hele erge fijne site is omdat je op cateogrie kan zoeken. Doe je veel aan buiten sporten? Dan kan je dat bij Zalando aan vinken en zoekt hij voornamelijk naar kleding voor buiten, ideaal!

Ik hoop dat jullie iets aan deze blog hebben en misschien hierdoor wat zekerder naar de sportschool zullen gaan. Zie het als een nieuwe paar schoenen! Op een paar gloednieuwe mooie pumps voel ik me in ieder geval altijd heel gelukkig en toch iets zekerder!
You are now ready to rumble!!


Don't think it, Face it!!

XOXO
Roos






2 opmerkingen:

  1. Bij de primark heb je soms ook leuke kleding voor weinig..en bij new yorker helemaal! ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt voor je tip :-) ik ga daar meteen ook even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen